Czy warto inwestować w druk wielkoformatowy?

0
383
druk wielkoformatowy

Druk wielkoformatowy to pojęcie, z którym, w teorii, nie przyszło nam się spotykać na co dzień. Okazuje się jednak, że każdy z nas ma z nim do czynienia podczas niemal każdego spaceru czy podróży do pracy! Czym zatem jest wskazane przez nas rozwiązanie i jakie są jego podstawowe zalety? Czy druk wielkoformatowy to dobre narzędzie marketingowe? I czy warto w nie inwestować, podczas gdy rynek reklamowy powoli zostaje zdominowany przez reklamę digitalową? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziesz w poniższym artykule! Jeśli zatem jesteś przedsiębiorcą i szukasz rozwiązań, które mogą pomóc Ci w wypromowaniu Twojego produktu, serdecznie zapraszamy do lektury.

Czym jest druk wielkoformatowy?

Zacznijmy jednak od początku, a więc od wyjaśnienia, czym właściwie jest wskazane przez nas pojęcie. Otóż druk wielkoformatowy, jak sama nazwa wskazuje, jest drukiem charakteryzującym się nieprzeciętnie dużym rozmiarem. Wszak nie bez przyczyny mówi się o nim w kategoriach „druku XXL”… Więcej informacji na ten temat, a także liczne zdjęcia zrealizowanych już projektów, znajdziesz na stronie drukarni wielkoformatowej Grupa Luxpol: http://grupaluxpol.pl/druk-wielkoformatowy. Jeśli zatem zastanawiasz się, czy wybranie druku wielkoformatowego jako jednej z metod promocji Twojej firmy jest dobrym pomysłem, koniecznie odwiedź wskazaną przez nas stronę i przekonaj się na własne oczy!

Przykłady druku wielkoformatowego

Dobrze – wiesz już, czym jest druk wielkoformatowy; najwyższa pora przedstawić Ci przykłady wskazanego przez nas rozwiązania. Za najpopularniejszą formę druku wielkoformatowego powszechnie uznaje się billboard, który wyróżnia się nie tylko ponadprzeciętną wielkością, ale także doskonałą jakością. Billboardy są bowiem wykonywane ze specjalistycznych materiałów, które są odporne zarówno na wilgoć (ulewne deszcze oraz śnieg), ale także na upał. Jeśli zatem postanowisz na tego typu narzędzie marketingowe możesz być pewien, że posłuży Ci ono przez naprawdę długie lata; o tym jednak wspomnimy w poniższej części artykułu. Innymi przykładami druku wielkoformatowego mogą być banery, folie czy okleiny na samochody.

Zalety druku wielkoformatowego

Powyższe akapity nie rozwiały Twoich wątpliwości? Pozwól zatem, że przedstawimy Ci przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę zalet wskazanego przez nas produktu. Jesteśmy przekonani, że pozytywy płynące z inwestycji w druk wielkoformatowy ostatecznie Cię przekonają.

  • Nienaganna widoczność – Pierwsza z zalet druku wielkoformatowego zawiera się już w samej jego definicji. Mowa oczywiście o nieprzeciętnym rozmiarze, a, co za tym idzie, dużej widoczności. Inwestycja w druk wielkoformatowy sprawia, że reklama określonych produktów lub usług może być zauważona przez dużą grupę odbiorców, którzy z czasem mogą stać się Twoimi klientami.
  • Ekologia – Druk wielkoformatowy, w przeciwieństwie do ulotek i gazetek reklamowych, cechuje się dużą dbałością o środowisko. Wszak jest to inwestycja jednorazowa, która może posłużyć Ci przez naprawdę długie lata! W efekcie Twoje przedsiębiorstwo nie produkuje zbędnych odpadów, a więc i Ty nie przykładasz ręki do zaśmiecania środowiska.
  • Oszczędność – Jak zostało wyżej wspomniane, druk wielkoformatowy jest jednorazową inwestycją na naprawdę długi okres. W praktyce oznacza to, że za reklamę swoich produktów płacisz raz, a informacja w dalszym ciągu pozostaje w obiegu.

Warto zaznaczyć, że wskazane powyżej zalety to zaledwie przykłady spośród licznych pozytywów, jakie niesie za sobą inwestycja w druk wielkoformatowy.

Druk wielkoformatowy w dobie reklamy internetowej

Zapewne w tym momencie zastanawiasz się, czy warto inwestować w druk wielkoformatowy w dobie reklamy internetowej. Odpowiedź na to pytanie może być tyko jedna: tak! Warto pamiętać bowiem, że narzędzia digitalowe nie zapewniają Ci możliwości dotarcia do wszystkich grup docelowych. Oczywiście – jeśli posiadasz produkt, którego działanie może zainteresować nastolatków, z całą pewnością powinieneś poświęcić większość budżetu na przekazy sponsorowane w Internecie. Jeśli jednak Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją lub sprzedażą czegoś, co może zainteresować także osoby nieco starsze (na przykład suplementy diety, środki czystości lub sprzęt AGD), powinieneś zastanowić się nad promocją zewnętrzną. Pamiętaj, że nie musisz decydować się na jedno rozwiązanie! Okazuje się bowiem, że druk wielkoformatowy może być doskonałym wsparciem dla reklamy internetowej. Nie musisz rezygnować z jednego kosztem drugiego.

Podsumowanie

W tym artykule wyjaśniliśmy Ci, czym jest druk wielkoformatowy i jakie są jego podstawowe zalety. Przedstawiliśmy Ci także liczne przykłady wskazanego przez nas rozwiązania i podpowiedzieliśmy, czy warto w nie inwestować w dobie treści digitalowych. Jeśli zatem właśnie doszedłeś do wniosku, że druk wielkoformatowy to rozwiązanie idealne dla Twojego przedsiębiorstwa, nie wahaj się! Czym prędzej kliknij we wskazany powyżej link i skontaktuj się ze specjalistą, który przedstawi Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułRyzyko w biznesie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here