Grupa One-2-One
Polish English m.one2one.pl

Media to jeden z najważniejszych i zarazem naturalny segment rynku, który wykorzystuje komunikację mobilną oraz internet do utrzymywania relacji ze swoimi klientami (słuchaczami, widzami, czytelnikami).

To właśnie media pierwsze w Polsce zdecydowały się na wykorzystanie usług dodanych w telefonii komórkowej jako nowej formy komunikacji z odbiorcami - konsumentami mediów. Sektor ten znajduje się w kręgu zainteresowania marek z Grupy One-2-One od momentu jej powstania, czyli 2001 roku.

Potencjał możliwości zastosowania przez media narzędzi mobilnych i internetowych poszerzających zakres sposobów komunikacji z odbiorcami ich treści jest na tyle szeroki, że wymaga jednocześnie właściwego planowania i podejścia biznesowego. Wypracowane przez Grupę One-2-One koncepcje rozumienia celów i oczekiwań mediów a także interaktywnego sposobu komunikacji z ich odbiorcami, pozwala oferować odpowiednie rozwiązania, zarówno na poziomie technologicznym jak i opracowania koncepcji - dostosowane do horyzontu czasowego i oczekiwań marketingowych.

Prezentowane podejście nie wynika z przekonania i zawodowej intuicji, ale przede wszystkim z siedmioletniego doświadczenia na polskim i międzynarodowym rynku medialnym.


Zastrzeżenia prawne | © One-2-One S.A.