Grupa One-2-One
Polish English m.one2one.pl
Target w zasięgu ręki. One-2-One i BR TVP dla Oriflame / wrzesień 2008

Kampania rekrutacyjna  zaprojektowana  przez Grupę One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej dla marki Oriflame jest najlepszym przykładem potwierdzającym skuteczność działań zrealizowanych dla precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej. więcej…

Rogal Świętomarciński - jesteśmy z Poznania! / listopad 07/08

Rogal Świętomarciński - jesteśmy z Poznania! Autopromocyjne przedsięwzięcia One-2-One zostało wyróżnione Golden Arrow w 2008 roku.
Celem działań promocyjnych było wskazanie na prosty, intuicyjny mechanizm komunikacji marketingowej – mobile – powiązany z witryną www i materiałami video. więcej…

Mobilne flagi Tyskie / czerwiec 2008

Projekt Mobilne Flagi Tyskie wkomponowuje się w szerszą strategię promocyjną marki związanej z dotarciem do targetu interesującego się piłką nożną (projekt Flagi Tyskie). Znaczące wykorzystanie kanału mobilnego w komunikacji podyktowane było koniecznością totalnego i interaktywnego dotarcia do konsumentów piwa Tyskie. więcej…


Zastrzeżenia prawne | © One-2-One S.A.