Grupa One-2-One
Polish English m.one2one.pl
Rogal Świętomarciński - jesteśmy z Poznania! / listopad 07/08

Rogal Świętomarciński - jesteśmy z Poznania! Autopromocyjne przedsięwzięcia One-2-One zostało wyróżnione Golden Arrow w 2008 roku.
Celem działań promocyjnych było wskazanie na prosty, intuicyjny mechanizm komunikacji marketingowej – mobile – powiązany z witryną www i materiałami video.

Rogal Świętomarciński - jesteśmy z Poznania!

Cel kampanii
• promocja własna
• działanie wizerunkowe, o modyfikowanej co roku formule
• zwrócenie uwagi na poznańskie korzenie giełdowej spółki, na charakterystyczne cechy: rzetelność, „porzundek”, wyróżnienie się w przyjemny dla podniebienia sposób
• wskazanie na prosty, intuicyjny mechanizm komunikacji marketingowej – mobile – powiązany z witryną www i materiałami video będący domeną spółek One-2-One i mobijoy!
• Nacisk na interaktywność pokazanie wielokanałowości w dotarciu do targetu
• Pokazanie nowych możliwości reklamowych – jak skutecznie technologie interaktywne zastosować do standardowych działań marketingowych

Opis kampanii – mechanizm/strategia

Do 255 partnerów biznesowych w Warszawie przed 11 listopada (poznańskim świętem - imieninami ulicy Święty Marcin) została wysłana specjalna przesyłka w obradowanym kartoniku

• w środku znajdował się prawdziwy, tradycyjny, treściwy, poznański rogal
• bezpośredni transport ze stolicy Wielkopolski
• certyfikat jakości wypieku.

Tekst na kartonie napisany został poznańską gwarą. Tłumaczenie tekstu uzyskiwano po wysłaniu SMSa.

- Dedykowana linia SMS (nr 2277, hasło: ROGAL), WWW

Grupa docelowa
klienci biznesowi, partnerzy spółek One-2-One i mobijoy!
- 255 wyselekcjonowanych osób

Realizacja

Na kartoniku zawierającym rogala dostarczonego do Warszawy specjalnym kurierem prosto z poznańskiej cukierni, znajdowała się informacja napisana poznańską gwarą.
Tłumaczenie tekstu z opakowania otrzymywało się po wysłaniu SMSa, który dalej kierował na stronę WWW z zabawnym tekstem podkreślającym walory One-2-One i mobijoy!
• Tłumaczenie uzyskiwano po wysłaniu SMSa na nr 2277 o treści ROGAL (koszt zgodny z taryfą – jak zwykły SMS)
• Dodatkowo, więcej informacji umieszczono na www.one-2-one.pl/rogal

Akcję zrealizowano przed 11 listopada, który w Poznaniu świętowany jest jako imieniny ulicy Św. Marcin. Wówczas Poznaniacy kosztują tradycyjne wypieki– rogale świętomarcińskie.

Celem było podzielenie się z Warszawiakami poznańskim smakołykiem, z jednoczesnym podkreśleniem korzeni spółek.

Wykorzystanie m.in. komunikacji mobilnej stanowiło celowy zabieg zwracający uwagę na kluczowy zakres usług świadczony przez spółki. Na specjalnej stronie WWW została opisana specyfika działalności – oczywiście po poznańsku

Rezultaty

Otrzymaliśmy 218 SMSów – tyle osób przesłało SMSa w celu uzyskania tłumaczenia tekstu zamieszczonego na kartoniku rogala w gwarze poznańskiej na język polski.

SMS zwrotny zawierał tłumaczenie oraz odsyłał na stronę WWW, na której informowaliśmy w 2 „wersjach językowych” o dokonaniach firm.

Otrzymaliśmy kilkadziesiąt telefonów oraz e-maili z podziękowaniem za przesyłkę podkreślających wyjątkowy smak jej zawartości.

Szczegóły na www.one-2-one.pl/rogal


Zastrzeżenia prawne | © One-2-One S.A.